Come Clarity

HALO!
nästan som Falo i uti vår hage..haha. äh. tyst sa jag..

Mycket som har inträffat, och lite som jag kommer ihåg.
Mestadels av det ja tänkte dela med mig av är egentligen mina fina jobbtimmar..
men dom skippar jag.

Vi börjar närmast minnet och går bakåt!
Well, häromdagen, närmare bestämt igår hade vi träning. Jag som fortfarande är utan motordrivet fordon bestämde mig för att ta cykeln..och för att ingen skall döma mig i förväg så, Ja jag är galen!
det var en seg, varm nästan nära- döden-upplevelse..men även spännande..haha kasnke var därför jag genomförde den nedrans marschen mot träningen.
För dom som itne vet så tränar jag i selånger/bergsåker vilket är ca 2 mil från min ort..men vad gör man inte..haha!
Förvånandsvärt tog trippen till selånger bara 50 min..
jag överlevde, och åkte snällt emd coach hem..

Lördagen, spenderades först på arbetsplatsen..sedan stressandes nästan i sovande tillstånd til Elinen som bättrade på sin ålder. Temat för galeyet var superhjältar/ heroes..



jag var Flash..haha,vet egentligen inte vilken det är men ändå...det låter ju bra.
Stämningen var lugn och nyktert..så edbergskan drog mot härnösand med mig som chaufför.
väl i härnta tog man sig några järn, och i kombination med dålig sömn, dagsarbete och hunger blev två öl en riktig hit.
kom hem vid halv fem utan nycklar, så jag var tvungen att klättra in genom balkongen..Lättare sagt än gjort.

Förövrigt här i veckan, har jag träffat brorsans två komprades från vårt kära grannland..
NÅgra typer han träffat genom idiotspeletl WOW..
vilket fall som helst kom Tom Erik Och Tommy på besök..
och jag lärde mig en massa saker om norge:P
norsk hiphop är hemskt!

Kommande är för tillfället Sundmatchen som är den första seriematchen efter uppehållet..

nu ska ja dyscha farewell..WANKERS
/MARY XY



Kommentarer
Postat av: schyman

du är så jävla bra, klättrar in genom balkongen :D

2007-07-23 @ 22:23:14
URL: http://buyahorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!