Dubbel A1

hej alla monsterdiggare!


Likt titeln ovan så kommer mina nästkommande dagar vara runda A1, vilket betyder 6.50 till 15 20..
det är riktiga hästpass, eftersom man är lagomt pigg vid den tiden varje morgon. Det positiva är väl att man glatt stämplar ut vid 15 20 tiden och kan lungt och sansat göra nåt mycket mer hemskt kul! (sjuk grammatik?!)

I vart fall så stämde mitt schema, att även fredagen blir ett döds-pass. Jag som trodde TandvårdsInger kunde ta det, så jag kunde vara fri på fredagen..det är verkligen bland det skönaste som finns..förutom sex och sova.
Nått som kanske muntrar upp en är väl att Anna skulle ha nån sammanstrålning på kvällningen , vilket gör att fredagen kan sluta lyckligt ändå=)

Idag tog jag mina första steg på ryggis efter en tids frånvaro..nuförtiden brukar man ju prioritera pengar isället för Gunde-kondition. Coach hade pysslat ihop ett pass till oss workoholics som uteblivit mån och tis. Jag kirrade skjutsen in och slapp bussen! viktigt.
Nåväl..var där vid 1740 nånting..och beslöt mig för att ta ett varv eftersom dom säkerligen skulle komma vid hel.
tanken var ju god..men tji fick jag, ingen dök upp så man fick slita dom 3 varven själv.Tur man hade huvudet fullt med musik. Efteråt kändes det ju bekvämt..

Återigen har jag tagit på mig kockluvan..jag mixade ihop en riktigt mumsig kyckling gryta..med lite egenhändigt plock och en riklig höft med måtten. Och ja, det var ätligt!
man borde kanske ta tag i sina talanger.. näste vinnare i Hells Kitchen!
Nu är man nyäten och nyduschad..och framtiden ser ljus ut.
kanske var det kycklingen som gav mig denna insikt.
Nu så är snart helgen här..prisa gudarna!

På återseende...!
/marymary



Kommentarer
Postat av: schyman

tänka sig, en kock i tallnäs. det är inte varje dag världen ser sådana mirakel :)

2007-07-12 @ 00:41:57
URL: http://buyahorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!