absolute..stress





                                                                                              FRANK




HOJHOJ!

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå.........
nu är det snart dags..man blir alldeles förstörd av bara tanken.
Både positivt och negativt.
skolan ligger lite på dimma och man fattar inte att man borde lägga på några kol.
det är engelskan, religionen, och bilden som ligger och trycker på utav bara fan!.
det är ju nu man ska glassa, känna lyckan över att äntligen efter 12 år avsluta skolan..(ev. för ett tag)

Sommarjobbs-hoppen har blommat i vart fall..
Jobbintervju glitter,
sedan har vi Tallnäs äldreboende som ringde idag, så ja ska dit till veckan..höhöh( 50 m från mitt hem)
noll transportkostnad grejt!
sedan Torsboda macken:D ja som är Roy!
yessss!

Återigen så står pluggandet kvar.
framförallt vårt projekt..
PROJEKT FAILURE.
tragiskt men sant, snart bryr jag mig noll om det dära..

Nej nu ska ja blicka framåt..=)
Balklänningen är klar ,CHECK
Även studentklänningen, plus skor är fixat, CHECK
=   Det resulterar studenten!

Lite synd att farsan dra sin kos mot frankrike just då man ska klä upp sig lite extra..jävla grävling! vad kan vara viktigare än mig ?!  :p


När man tänker lite, så verkar det vara så att ja verkligen inte har något sunt förnuft alls.
Det är som om jag låser mig i en bubbla där allt är okej, att såra någon så djupt att man vrider o vänder det till min egen favör..
att försöka se ödet, eller framtiden i nuet...då det är omöjligt. Ge upp för att man hela tiden ser ett slut på allt.
Jag börjar, och slutar. det verkar vara min lott.
När jag vet hur det känns att bli sårad, varför gör jag det återkommande..För att få dom den där känslan att aldrig vara hel igen, som jag?
Jag känner bara att fortsätta bekräfta vad folk redan tror, vilket är det dummmmaste som finns. Men när man hela tiden försöker och folk inte förstår, ger man upp. Det finns en bild, som ingen kan radera..det bilden är jag.
Man kan inte fly från konflikter, eller lögner inom sig själv..dom sitter där inristad i märgen.
Man kan låtsas ,som jag gör, att det går ändå, men när det väl kommer till kritan så gör det inte det. Hopplöst.
jag är ensamen i mitt virr varr..av saker som jag själv satt upp i försvar, saker som är omoraliskt fel..
jag gör dom för att bromsa det jag är rädd för. Såra andra.
jag vill verkligen inte, men det blir så.Det finns så många ord ja vill säga till dom som förtjänar det mest, men jag kan inte..
det skulle bräcka mig totalt. Jag andas rakblad varje gång saker kommer på tal, det gör så förbannat ont att veta, att den smärtan kan jag föra över på andra.
jag är verkligen självisk. Och där för jag just själv.
får man vara det? eller är blotta tanken bara idiotisk i sig?
som sagt dagens största sanning är att det är jag som är den där idioten.
Jag vet exakt hur man ska agera, och jag kan ge råd..Folk kan anförtro sig till mig, jag är inte en sådan som sprider lögner, vil fälla folk för att man tycker olika,,eller känner avundsjuka, Jag vinner inget på det.
trots allt så är jag den som fäller mig själv för saker,, jag skulle aldrig acceptera dom saker som jag gör i räddningens tecken..verkligen inte. det är patetiskt..och egostiskt. Jag måste helt enkelt vara mer konkret, Säker, sätta gränser,vad är rätt vad är fel! jag vil ändras jag försöker...
Jag vill ha ett miljöombyte..jag vill bli vuxen.


snacka om utlopp. eller som micke skulle titulera det , Brinna av!
HELLYEAH JAG ÄR EN BRINNNARE! Jag har s mycket lust till livet  att ja brinner.
firestarter.
 nej nu ska ja verkligen duscha ja fryser. även hungern lurar. det är torsdag.


åh ja behöver dig nu Frank♥ ! (kisssemissen ja vill ha)
gooodbye! /mary



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!