ALotLikeYou



Dom senaste
kvällarna har aldrig avslutats innan 4..förstår inte hur jag orkar..
Karran bjöd på promenad som bjöd till insikt.
Det finns nog ingen som förstår, tänkte jag..eller kan sätta fingret på det som du gjorde,Shit!
det var givande..

Trots dom ringa sömntimmarna, var jag upp på fredagsmorgonen i hygglig tid. Farsan tjatade om ikeaesök och sängköp, så jag var tvungen o ställa upp!
Den var inte lätt den dära 160x200  sängen..hua..vilken kraftmätning..tur man har krut i ådrorna ..eller?!
hela dagen gick förbi, på kvällen drog jag in mot staden för att se på rulle.=)
det vart sent..men var väldigt roligt ändå!

Lördag till äran, har nyss diskat mina nävar till russin! och väntar på att nåt ska hända..
kasnke sätter jag mig o gör det jag borde..men det äär ju så tråkigt. sorry to say, I will always be a timeoptimist.!
:D
nej nu ska jag avancera..
LÖrdag here I come=)

//Marrree♦



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!