light it up

Jag har:
(+) snott den här listan från nån                                     japps i brist på annat..
(+) haft sex på en offentlig plats                                    för många gånger..
(+) kört för fort                                                        vi har som mål att rejsa till skolan under 4 min.
( ) begått ett brott och är en straffad medborgare
( ) haft trekant
(+) rökt en cigarett                                                             mjohooråå
(+) rökt en cigarr                                                                blossa på nyår.
(+) varit full                                                                           tänka sig, har du?
(+) hånglat med någon av samma kön                        yess linni! yeah baby yeah
(+) varit kär                                                                          hemskt , men sant:)
(+) blivit dumpad                                                                jorrrå så att
(+) dumpat någon                                                              mest troligt.
( ) fått sparken
(+) rymt hemifrån                                                          inget kan stoppa mig..ungfär så kände ja när ja var blott 5 år:P
(+) haft känslor för någon som inte känt samma sak     hah, vissst..men man kan ju inte få allt.
(  ) blivit arresterad
(+) hånglat med en främling                                              whats your name again?
( ) gått på en blinddejt
(+) ljugit för en kompis                                                        vita lögner räknas dom?
( ) varit kär i en lärare
(+) skolkat                                                                 historia är överskattat...jag skriver min egen!
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
() varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
( ) varit i Afrika
(+) flygit                                                        gud vad ja flög..till ZAKKE!
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
( ) ätit sushi
( ) crowdsurfat under en konsert
(+ ) varit i ett våldsamt förhållande                             hm...
(+) tagit smärtstillande                                     nej inte tagit, men ja fick på sjukan för arm uslingen.
(+) älskar eller saknar någon just nu                              jag saknar mycket, inombords..utombords..såsom tid..!
(+) legat på rygg och sett molnen flyga förbi             svisch!
(+) gjort en snöängel                                    
( ) haft ett te-party
(+) byggt ett sandslott                                              som fetjörgen hoppade sönder!         
(+) hoppat i en vattenpöl                                                    splash!
(+) lekt uppklädd                
(+) hoppat i en lövhög
(+) åkt släde                                                                varje vinter,,,
(+) fuskat när jag spelat spel                                hahhaha:D allt är tillåtet i kärlek, spel o krig?
(+) varit ensam                                                         ser ut som det..
(+ ) somnat i skolan/på jobbet                            sorry sunbright, men det går inte och hålla sig ibland!
(+ ) använt ett falskt id                                             jag hette en gång, rosemari nilsson:P
(+) tittat på en solnedgång  
( ) varit med i en jordbävning
(+ ) rört en orm            jag ägde en liten frans engång,,,han var 30 cm lång, och var en strumpebandssnok;)                       
(+) sovit under stjärnorna                                      det var kallt!
(+) blivit kittlad       
( ) blivit rånad
(+) blivit missförstådd                                           OM ja har.
( ) tagit hand om ett råddjur/get (varit "lamm-mamma")
(+) vunnit en tävling                                                räknas kast med liten boll?!
(+) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
(+) varit i en bilolycka                                               mamma, lär dig tillämpa högerregeln;)
(+) haft kramp
(+) känt mig som en utstött                                                    Hey look at me!!!:D
(+) ätit ett helt glasspaket på en natt                                    En natt?! 1 timme lättt..
( ) dansat i månljus 
(+) hatat mitt utseende
(+ ) varit vittne till ett brott                     jag tror han snodde en bil, men i mitt område känns det som vardagsmat
(+) ifrågasatt mitt hjärta                                                         nej tack jag har inget.
( ) varit besatt av post-it lappar
(+) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(+) varit vilse                                                                 ja vilse i min egen trädgård.
(+) varit på andra sidan landet                                  helst varje dag
(+) simmat i havet                                                                  det gör ont med salt i ögonen
(+) känt som om jag håller på att dö
(+) gråtit mig själv till sömns
(+ ) lekt polis och rånare
(+) sjungit karaoke                                              RIDE SALLY RIDE!!!
(+) betalat för mat med bara mynt    
(+) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(+) busringt                               
(+) fångat en snöflinga på tungan
( ) dansat i regn
(+) skrivit ett brev till tomten                                " ja vill ha ett donkeykong"
(+) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(+) blåst bubblor
(+) gjort upp eld på en strand
(  ) förstört en fest
(+) åkt rullskridskor
(+) fått en önskan inslagen
( ) rört en fågelspindel
(+) burit pärlor
(+) hoppat från en bro
(+) ätit hund/katt-mat                                              gott det här Gun!
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne
(+) kysst en spegel
(+) sjungit i duschen               
(+) burit en svart klänning
( ) drömt att jag gift mig med någon
( ) limmat fast din hand i något
(+) fastnat med tungan i metall                         garageporten! ajaja
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
(+) suttit på ett tak                                                            
(  ) skrikit så att jag inte fått luft
( ) byggt en kärra
(+) pratat i telefon i mer än sex timmar
(+) stannat uppe hela natten
(+) inte duschat på en vecka                                      i fjällen får man på så sätt bättre skydd mot solen
(+) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet              
(+) klättrat i träd                                                                            även ramlat ner..
(+) haft en träkoja                                                        kråkslottet!
(  ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(+) tror på spöken                                                                      bara mina egna hjärnspöken
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(  ) spelat kyckling
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(+) blivit tillsagd av en främling att du är vacker                     tack, sa ja...men inte du!
(  ) brutit ett ben
(+) fångat en fisk och sen ätit den                                   rökt aborre is the shit!
(+) fångat en fjäril
(+) skrattat så mycket att jag grät
(+) gråtit så mycket att jag skrattade
(+ ) haft en Britney Spears-skiva                             hit me baby one more time, YÄ
(+) glömt någons namn                      
(+) sovit naken                                                                     varje natt!
( ) svimmat
( ) gråtit på tunnelbanan/buss/spårvagn/tåg
(+) snattat                                                                      ja var11 år, snorunge, och sugen på bugg!
( ) varit förföljd
(+) pratat med en främling i mer än fem minuter       
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
(  ) spottat på någon jag ogillat
( ) hoppat fallskärm
( ) varit otrogen
(+) varit svartsjuk                   
(+) jag kan skriva utan att titta på tangenterna                 delade meningar det dära, i vissa fall..
( ) sjunga en låt för nästan varje tillfälle
( ) tagit naken-bilder av någon


GODNATT! HALLONKAKA!

M-A-R-I-E-L-L-E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!