MÖSSA PÅ!

Haj!
Igår onsdag, inte vilken onsdag som helt utan, student onsdagen..
den dagen alla vi som klarat tre år i gymnasiet får en preview inför studenten..
Mösspåtagningen!
klockan 11 drog vi innöver stadens flämtande gator..
flickorna som redan innan bjudit sina skrikande levrar på govatten var klar att glädjas tillsammans med ett hundratal studenter..
Det roliga var ju att vi, från fel sida staden, inte ens blev omnämnda under dom framträdandes hurra rop för alla studenter!
som sagt, timrå existerar inte i stan..
Nåväl..vad gjorde det, vi var skitglad, och skitfull ändå!
Vi parkerade ett tag på annabertas cafe..satt och smuttade på några caramell-Lattés när vi från cafefönstret får se en gammal tant som plötsligt snavar och slår med all tyngd huvudet i stentrappan..
blodet sprutade när en masiv skinnflik hängandes täcker ena sidan hennes öga..! och det värsta är ju att alla bara står där!
Eddie min charmerande vän, handlar snabbt..
hämtar en handduk för att få tryck på såret..tanten gråter och ojar sig om att hon blir sen tllt tandläkar..
usch o fy, det var det hemskaste jag sett..och även det finaste..
Eddie satt och höll hennes hand ända tills ambulansen kom. vilken hjälte.!
efter  hjälteinsatsen så drog vi vidare mot fridis lägenhet på jakobsbergsgatan..Vi tog en tarre eftersom våra gamla ben inte kunde bära oss längre:P
efter ett tappert försök av gurgel att charmera den FILFIGA taxidrivern var vi med ens framme..
förbannat fin lägenhet..vi trivdes..alkoholen flödade!
grannen kom o hälsade på, diskussionerna flödade vilt, edberg klämde näven i dörrn.. 

vid 6 tiden kunde ja inte hålla emot matbegärt så efter 4 timmar tjat, kom edberg 1 och 2 med mig till fyllemeckat, Max.! vi vart glada för en stund..=)
efter lite dyngmat och dyngsnack stegade vi över mot staden..och satte oss på liquid för värmens skull..
kortvarigt! parken blev nästa mål,,lite öl alt findricka i eddies fall.
nåväl..vi led av tristess i väntan på mat och bjudning på Olearys,,,
och den var bokad till 9 snåret..
vissa drog på svenssons..jag blevf utkastad..
sedan hade timman blivit slagen..klassen började sakta men säkert rulla in...
vissa emr hungriga än andra..
jävla fint ställe det dära..
pastan måste ja bara pröva någon gång! Gosh
kvällen gick vidare, såsom jag och mina vänner..fast ja vet faktiskt inte vart alla försvann.
tur på coppers..osv.
träffade dane, och hängde med hans hemskt konspirerande vänner::P
kvällen var och förblev fuländad då jag vid 1 tiden for hemmåt vaggan!

Matchdag signerat torsdag aka kristi himmelfärdsdag..
tidigt vräkte jag i mig gröt, och kota ägg, baguett och juice..min matchgrundarmåltid.
dyngmätt packade farsan tröjor och diverse utrustning innan färden mot bergsåker.
Det var härnösand på kartan idag. ett lag som jag bara ville pissa på!
matchen hamande efter mkt om och men u utansjö, på nån jävla nedmejad åker..Kärnvallen!
nåja, matchen tog ffart för oss i en positiv rikting ganska snabbt..
2-0..sedan kom dom ikapp, med 2-2 och det stod länge så innan dom jävla asen klämde dit ett tredje..
trots tappra försök gick det inte o vända så långt gången av matchen, förlusten var ett faktum
jag vart pissed, mer pissed å jävligt besviken.
men för att bli lite gladigare så rastade vi våra måagar på tugget i älandsbro.
väl hemma, duschade jag livet ur mig, och har sedan dess bara suttit.
im done.!
nu ska ja fan ha karra!
adjö/M 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!