inte kasta pärlor åt svin

Tjohejja!

jag släpar benen efter mig..dels menar jag att jag lever ett tråkigt liv för närvarande, just för att det är så oplanerat och löst allting. Dels för att jag sprungit två ggr idag samt kvällspromenerat med mammsen..

Jag är glad att saker blev som det skulle ändå..fastän att det däremellan kändes fel.
Vem försökte jag lura..ja just, mig själv!

Det blev ju en hel del dynga där ett tag..jag tror jag torkat mig ren nu!

Hah, helgen blev en riktig fullträff..
Gamla vänner kom hem på besök från deras äventyrliga studentliv. Såklart samlades vi för att flumma till oss och äta god mat.
På fredagen var vi i min lya och kikade på idol...LÖrdagen spenderades i sjöströms house där
vi hade det lite middagsmysigt med kinamat.
vi bjöd upp till stämsång med en halvtrasig klarinett och en alltför ostämd gitarr med fattiga strängar.
haha resutlatet, blev inte helt oväntat, underbart.

hiten "Im an alcoholic" föddes samt A-N -Negerballe - Antenn!!(?)
hah det är tragiskt men sant, vi är inte fullt friska.
tårar delades ut i båda glädje och sorg. Och edbergski och jag delade hydda i karin och Kolles säng. då vi gjorde en nudistfärd från granngårn till proppsvängen, för att sällskapa med anna.. ( " vi glömde sprrrrit`n , men gommen är med!" ) hahah
dagen därpå åt jag frukost kl 11 tillsammans med anna, som var uppe i tid inför match..
vid 12 slog edberg upp ögonen och vi åt LUNCH.
Söndagen följdes med en lagavslutning på olearys..
Bowlade först och åt sedan, det sistnämnda var något man var bra på.

imorgon ska jag "jobba" igen, eller snarare slava med att packa upp varor på Fannys.
Bättre än inget men långt ifrån fulländat arbete.

Inom kort drar edberg sin kos..med det menas nu på torsdag, hon flyr fältet till vårt lusbitna grannland, norge.
Hon flyttar in som sällskapsdam med basse, och kommer bo där tiden framöver.
MIna planer är att flytta till norge jag med, till Gjövik. ett sketet härnösandsliknande ställe till arean.
Men det ska nog bli bra:) ska dit och hälsa på och dela ut lite cv..

nej nu somnar jag snart!

godnatt/MARY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!