Walk of Life

TJO!

Tandläkardag!
idag skulle min mun mötas av rogge, min tandis.
tydligen hade de funnit ett hål på en tand som jag, förra gången jag var där, inte kom dit för att laga.
det verkar vara nånting tandläkarna försörjer sig på. Ungefär som när man lämnar in bilen för någon mindre defekt, så byter grabbarnamek hela maskineriet. det blir dyrt alltså. Turligt nog behöver jag inte betala ännu, så jag lär göra täta besök innan det är dags att ta ur egen ficka.
Tandhygienisten pillade lite snabbt med några tandstickar jag, har blivit tvungen att använda..
- Du betalar i kassan!
gahh..för nä jävla tandpetisar, jag tyckte ju att man kunde ha fått dom. Inte mitt fel att tandregleringen har lämnat spår efter min tid med räls.

I alla fall fick jag även andra saker gjorda idag..alltså inte besöket på staden då jag råkade köpa ett par skor på rea i alla hast.,men hos ungdomsmottagningen checkade jag utt nya p-pills...pust!
annars hade det blivit kris!

Det som har varit:
Förra helgen hade vi borta match(Färnäs/Mora), vilket också var den sista för i år.
viktig var den.
På bussfärden ner bjöd soffie mig på lite sushi.
Det var faktiskt helt okej, för att vara rå fisk..
nu återstår surströmming på min
Att- äta- äcklig- fisk- lista!

Väl framme väntade vi oss något flashigt hotell, men vi fick nöja oss med Moraklockan, som var ett kombinerat värdshus och motel.
men vafan vi hade egen dusch och wc:P
jag ,soffan och lillpettson delade sviten.

Matchen mot Färnäs blev till stor besvikelse.
Förlust 2-1 i det piskande busvädret. Inte en boll gick dit den skulle, och i medvind sprang man 110 km/h!
well..besviken, helt uppgiven avslutade vi med det värsta tänkbara.
Vi hade tur nog att de andra lagens poäng föll oss i smaken..
Efter viss upprörelse fick vi reda på att våra 18 points höll oss kvar i damtvåen ett år till
SUND I TREAN!

Resan hem var slö, men ändå lättad!

Med dålig sömn i ådrorna for man hem för att börja kvällen på nytt.
Klockan var redan 23 då jag skulle dra mig mot Lins home för en avsked/födelsedags fest för Eva. (på vägen dit blev jag och Lisa nästan ihjälblåsta av ett träd på fagerviksvägen)
Avsked, iockmed att Lin och kissi drar till Frankrike och ska putsa karuseller på Word Disneyland. Födelsedag, för att lille Eva fyller 18:D

Kvällen var ganska rolig, men ja kände mig trött för hemmafestens milda rörelse.
For vid 2 tiden in till staden. Där jag träffade thomas och szcackaz :D
haha vilken kväll..!




image15

Kommande:
Imorgon ska jag följa med topie på Fanny och plocka upp kläder..förhoppningsvis får man in foten så man kanske får extra jobba lite där:D hOPPAS.

blir galen av att sitta hemma!

Sedan på fredag åker jag till kära farmoder, sedan på söndag spelar jag div 3 match mot torpshammar.

framförallt hoppas jag att ja kan hitta någon resekamrat som ja kan fara med til turkiet inom kort;D

nej nu ska ja duscha, och barra farsan:D
adjoeeeee/MARRE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!