Hej Kaj!




BRÖL!

En fejk-cappuchinomorgon med två pastejmackor. Snöras utanför mitt fönster och övriga irritationsmoment.
Jag är inte glad. Inte på en fläck. Just nu vill jag bara gömma mig någonstans, men det går inte för att jag har en tvätt att ta reda på. 
Igår slog jag vad. Ingen alkhohol innan sista april. Inte ens några befängda flyktvägar till sprit. Jag tror jag klarar det.
Årets valborgsfirande kommer att ske i Uppsala. Jag har biljett till någon hipp nationsfest, så varför inte.
Jag hoppas jag får en fin försmak till det perfekta studentlivet, en kallsup måhända. 

Nej nu får något radikalt hända. Döden får komma hit och spela ett parti schack med mig.

farewelll/ Muriel

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!