Likningskontoret

Tryck taft 1, Tryck taft 2..
Tryck upp luren i röven!

Jag har nu engagerat mig för mycket under morgonen. Jag har mat-abstinens och när som helst kommer någon oskyldig springa i min mordiska väg.
Jag har tillockmed varit så duktig att jag skaffat mig ett BankID så jag deklarerade via internet.
Nu, förhoppningsvis, kommer pluringen inrullandes i tid till midsommar.

Jag vet inte om jag ångrar mig, nu när jag varit så förbannat duktig att tagit mig igenom denna uppsjö av "bekräfta, lösenord, bekräfta , lösenord".
JagKanSjälv-skriken i min skalle kanske får mig på fall då jag vet att kosingen kommer att vara slut efter självaste midsommar.
Alltså intesivt spenderande på sommarjamare och andra kylande nubbar.Grillerier för ett helt år!
 I värsta fall vill jag använda mig av rosor i blomsterkransen för att vara mest glamourös.
Nej nu känner jag av en mer ansträngande andning.
Satan.

Midsommar 08 ?!


Mina 10-tusenlappar hade varit mer brukbar bland svenska-thaivaneser. I en hängmatta med tuttarna i vädret. Billig öl,inhemska djur och med härdade näsvingar.
Satan!

Nej nu måste jag dra i mig en termos kaffe!
adjö.

/muriel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!