vårsooool



Tjofräs.


Igår tog jag tag i mina cubavänner för en kväll i onyttigheternas tecken. Lisas place blev den ultimata skitsnackarhålan, där fick jag ta del av alla snuskiga detaljer. Näst intill för mycket av deras goda liv bland mexikaner och panamabor.
 Vi såg på Chuck and Larry, och satte i oss en påse chips, tillsammans med för mycket smält ost..
Sisi bjöd hem mig och vi skedade natten igenom. Jag tror det beror på att vi har en extrem romanslös tillvaro.

Sisi är numer som en jungfru och detta ska vi använda oss av när vi gör entre som catwoman och poison Ivy på uppsalas nationsfest.
Jag vill inte klä ut mig, egentligen. Så jag tänkte komma som jag är. För sakens skull tänkte jag nåla fast en pin med benämningen "batman". Med lite fantasi kanske jag i verkligeheten ser ut som honom. För att gör det hela lite mer realistiskt kan jag dra en Batmobil i miniatyr efter mig. Fattar dom inte är det ingen hjälp att få.

När vi vaknade vid 12 tiden kikade solen in genom fönstret. Jag trodde det var ett skämt och försökte sova vidare.
Men när vi väl klev upp var tempen ute betydligt varmare än inne. Jag sprack upp ur min koma och kände någon bitter glädje. Nu kunde jag inte längre skylla på det  sjukt äckliga vädret och låta mig förfalla ytterligare.
Kissi akaa lillmamma slamrade igång mixern. En hallonsmoothies i solen och en värmande kopp kaffe därefter.
Lyckan var gjord.
Efter en kalldusch, och då menar jag kall, försvann vi mot staden.
varmt varmt varmt.

En sallad, två linnen och hot wax senare var vi hemma. 
Här ska ansas. Det är nu man ska påminnas att smärta bara är vekhet som lämnar kroppen.
Nej jag lämnar er med den här vetskapen.

barnlensmus / M

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!