Det finns hopp för oss alla..

Afton kamrater

Ibland när ja
känner mig som mest oförbätterlig i livet och man känner att det man presterat kan knycklas ihop som ett a4 papper i näven, tänker ja på en mycket tänkvärd person.
Att få ut ekvationen om vem denne är kan lika gärna uteslutas, eftersom det är omöjligt.
Enligt mig själv.
Börja med "större vagina" på lodrätt 4.
Jag ger fan att utdela något tilltalsnamn för att inte få sån uppmärksammad PR i detta ärende.
Denne karl är välkänd på många fronter och inte minst som den sovande festoeliten.
Just nu lever han i en utopi i jämförelse med sina gamla värderingar såsom egoism och kärlek till sig själv, blandat med en smula alkohol.
Det 'är där min frustration kommer in, men fångas upp av plattityden, det finns hopp för oss alla.
En klapp på axeln och en skål.

Efter denna indirekta tribut tänkte jag bara dela med mig av lite annan livsviktig fakta som florerar bland min vardag i detta nu. Förutom de helvetiska mängder isande regn som ger mig gåshud här i vaggan, så har nu tåget gått för en del av mina kompanjoner.
Och jag är ledig.


----Sandra akaa edbergskan är nu bosatt i Kongsvinger med sin hockeylirande pojk.
----Amanda har sedan länge varitt bosatt i Bengtsfors gigantiska vidder, men packar livet för att fortsätta i karlstad
-----Ida och elin ska resa bort mot asien och frodas i värmen ett tag
-----Kissi drar mot umeå för att kedja fast sig, mer, med karln sin och arbeta.
-----Polle, Eva,Lin, Kalle, mfl, är ett gäng som drar till pungens tillhåll, såklart Australien och blir vara borta i 6 månader.
-----Anna berta ska studera i ålsta och flyttar också hon
-----Linni drar tillbaka till uppsala för att plugga vidare
-----Björntommy har blivit linköpingspojke och slagit upp skolböckerna igen
-----Dan har installerat sig i norge igen

 


ska vi leka litte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!