Don Juan

Kräklee på vädret. Speciellt när man har kört 2 timmar i febrilt skyfall.
Men jag är mer än tacksam för min snabbvisit i skogarna. Lilla sötfarmor.

pics ala ledighet


Förkrök innan biteline    Bröderna är sugen`?      HL frossar


Därefter kom fredagen. Jag tappade bort min hemnycklar och resten är smådimmigt.
Jag har några bevis på att jag var hos Annaberta och drack MIntu.

Lördagsgodis. Kalas hos kissilicious. Nått sorts farvälkalas, med filmis-tema. Jag skulle föreställa Sandy.
Bra drag med dansgolv ute på gräsmattan, mat för ett helt kompani. Senare på aftonen slumrade värden.
Jag gjorde sorti mot hemmet. >GOTT.

Söndag. Slö som en smörkniv. Hämtade pärlan i stan, var chaufför till mor. Som senare slutade på sjukan för akut gallstensanfall. Mor fick möta kniven och mår förhållandevis bra.

Måndag. Mot Greningen--->
    
Sol i byn.                                 Arbete                               Bonnläpp

Nu är köttbullarna klar. Åter till jobbet. Adjö.



Kommentarer
Postat av: Majk

Den dära traktorn är bra lik din goffla, om det inte är den? =)

2008-08-14 @ 23:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!