fabler

Jag har sett två filmer, ätit mer än en macka, försökt sjunga mig till sömns, massera (också stundvis slitit mitt hår),  tänkt på en massa tomma rutor och sedermer skitigt att ens försöka få till det med john blund.
Nu sitter ja här, eländig.
Har ungefär kollat på en miljon klädsajter, kikat på jobb, laddat hem en uppsjö av olaglig musik och dessutom hittat en sida som jag sååå länge eftersökt.
Jag tror att det här våldsamt ofrivilliga vakentillståndet har gjort mig mer skadad än tidigare.

Nog nonsens. Länken nedan är till en sida som innehåller lite annorlunda tatueringskonster, som råkar falla mig på läppen.
Well. http://www.yourmeatismine.com/

Störningsmoment i sömnsystemet.
Numer har ja funderat sjuttielva gånger om ja ska impulstatuera mig imorn för att ens få det gjort.
Den som vaknar får se.



Kommentarer
Postat av: Gremly

Ah.. så många gånger jag har skissat på gubben och katten. Och saxen och nålen. Den sidan är fantastisk.. jag betvivlar dock att någon av västernorrlands tatuerare skulle göra bra ifrån sig på något av dessa konstverk. A trip to france möjligtvis.

2008-08-19 @ 21:08:18
URL: http://gremlins.blogg.se/
Postat av: Meee

Jag förstår inte franska.. Jag förstår inte det som finns på sidan heller, är det konst eller?

2008-08-19 @ 23:41:02
URL: http://www.nightlife.se/Pettsony

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!