Offentligt



En hel helg utan direkt social avans. 
Fredag, Lördag  vart fan tog jag vägen nånstans?
 Det enda som recidivera var 100 %jobbstimulans.

Intimverksamheten är likamed noll.
Det enda som uppkommer är gammalt groll.
När dagen är lång och hjärnan läcker som ett soll
Vill jag trolla och och attackera i bakhåll.

Middag,Maskerad och en heliga kossa.
Passa, skotta, i nättaket avlåssa!
Varje sekund en evig frossa.
Att få vandra vita stränder i Zaragoza.

Folk och fä, framtiden föröver
Lycka till,berätta vad jag egentligen behöver.
Höger, vänster en helvetisk manöver.
Triss, lotto eller bara en fyrklöver?

Snart är det dags att i fjällen traska
Goda vänner i naturen överraska.
Tälttävling, ölkorv och torkmat snaska
För att lagomt till helgen komma hem till min spritflaska.

Nu får det vara nog med denna rimvers
Detta är bara en me, myself and I kontrovers
Egentligen bara en liggnings kommers
Från  en HL player sommarkatts revers.


sommaren är över gott folk.




Kommentarer
Postat av: fLin

vilken rimstuga utan dess like, huvva vad gåshuden knottrar sig! :) syns på stan imorn för inköp av fjällisgrejer!

2008-08-25 @ 01:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!