Såklart.

En helt vanlig tisdag!

Kände jag mig inte så bra som jag nu gör, hade jag haft massvis med pengar på kontot.
En snuskig skara sedlar på hög och tandfe-tior helt oberörda av människans befläckade nävar.
Det är där såklart kommer in.
SÅKLART så är det ju en omöjlighet när det gäller mig.
Men helt oekonomisk är jag inte. Hyttar!
Det är bara det att ja inte gör som vanligt folk; hyvar in ett vedträ i taget i brasan. Utan jag fjuttar i princip på hela vedbo´n på momangen.
Ungefär så slutade det idag.
Okej det var rea. Och jag är rejält het på reavaror.
Wåttotårrt rea, såna varor köper man högst en gång i livet. I mitt liv ialla fall.
Så sablar om ja framlider under vår fjälltripp, då ska ja ha pengarna tillbaka!

Ett annat inköp som ägde rum här i dagarna var mina clogs.  [Träskor för den icke internationella]
Känns lite som Donna i that 70´s när jag skrider omkring i dom.  Dumbass.

POSECLOGS
1 .                                            2.                                          3.
      
Gåbort-clogs                               Osäkra-clogs                 På G- clogs

Förövrtigt tänkte ja kamma luggen och besöka frippan imorgon.
 För att ens se anständig ut måste jag försöka göra nåt mirakel för att inte bli hånad i frisörvärlden över världens mer oregerliga hår.
Det betyder att ja måste gå upp tidigt och föra en lång övertalningskonversation med mina tesar, så det inte blir våldsamt hos klipperiverkstaden.
Först och främst tvätta håret, i värsta fall också göra en inpackning.Fungerar det med äggröra måntro? För nåt dyrt hårvårdssmet var längesedan man såg till. Jag hoppas dubbeldusch från Öb räknas.
Därefter går tåget mot två döskallar som jag ska sätta på alkoholintag vid 10.¨

Nu ska ja o träbåtarna se Akriv x filmen.
tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!