Tid

 
Goderkväll räkor!

Nu sitter jag här igen. Svettig och allmänt otrevlig. Det kanske ni tror är min vardagliga status,
 okej lite,men mest för att jag tagit svallet på en långwalk såhär på kvällningen. Kan det vara nyttigt?
Jag känner hur mina knäskålar skaver och fötterna känns som hos en äckligt vattenfylld pregnant kvinna. På ett negativt sätt förstås.

För att få mig på bättre humör så går vår sk. skiftfest av stapeln imorn, det betyder att man får dricka sprit och bete sig hur man vill.  Äta, grisa och leva djävulen bland jämlikar i alla åldrar. Jag kommer garanterat inte vara värst. Sånt tycker jag om. Förhoppningsvis blir vi en tapper skara.
Jag tolererar inget bortfall. Ja kanske om jag får dennes ranson av rusdrycker.

Det är så typiskt att allting av glädjande karaktär har samlats till en och samma helg.
Alltså, skiftfest. badtunna och  sprit, stadshus och familjen, förberedelser inför hejdåfest, 20 års slagdänga, takida/ backyardbabies konsert, och sedan drakbåtsfestivalen som genomsyrar hela helgen.
Egentligen skulle ja repat bilen och tagit hand om min farmor.
Detta är mentalt och psykiskt påfrestande. tidsresor tack.

Nej nu kraschade hårddisken.
Per automatik avläses, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!