underhåll mig.

.


..Igår så var
det tämligen svårt att få mig på fall, i någon form.
Jag vet. Jag är en negativ djävel. pessimistisk och lat. Ängslig en sväng också.

Men, min oro gick över när jag vid 1 tiden fann kisselurven.
Naken under hooden frustade jag genom tattarnäs stråken och skrek och lockade efter skrället. När han väl lurkade fram under en bil hade min kroppstemepratur sjunkit till en undervärdig gräns, så han fick agera motorvärmare när jag lycklig, men hjärndöd traskade hemåt.
 Jag och pappa funderade efter denna händelse att skaffa en katt-pejlare för att slippa såna dära ödesdigra nattmarscher. Frusen och, i mitt fall, bakisbruten i hela rörelsesystemet.

Lasse och miss li var och klinkade i bergsåker under söndagen. Tanken var väl att ja skulle sällskapa.
Giltiga undanflykter:
Det regnade.
Lasse och jag kompar inte så bra. En låt är innött sedan landskapslägret i lycksele.

Så det blev likamed noll på den fronten.
Jag låg hemma med en tallrik vita bönor och såg på Californication.
Den är så underbart bra den serier, Och all min tänkbara ångest försvinner för en stund.
Hank, i ett mångafallt hav av fittor.

Idag var jag och handlade. Inte mat den här gången, men en bilstereo.
Jag är så less på att sitta och nynna till fläkten när jag åker. Ibland hyr jag in vänner för att få något annat i hörselgångarna än motorljud.

"Vi har det bra, vi här bak i bilen
och vill ej va' med om nå'n krock"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!