HUSMOUSE

VAVAVAVAV SÄGER DU VAVAVAA...jag kan inte höra dina ord du kan inte vara svensk.

lalalal
jag har tråkigt.Sådär tråkigt  att diska blev roligt.
Jag är frisk också.
`O va e de..jo de e braa´

Igår var jag med Superlisa, som hon valt att titulera sig nowdays, och letade klappar.
Hon hittade 3-4 stycken till karln sin. Jag hittade ingen.
Spargrisen jag hade funnit på lagerhaus var slut.

Idag har jag hunnit med att fått punktering på vofflan, köpt chilinötter och ätit kycklinggryta.
ikväll ser det ut som att jag ska underhålla bröderna med kavlar och förkläde, senare avgörs idol.
Som jag inte följt med, men är nästan bergis på att maltesen drar hem storkovan.
Det är luciahelg också.
Vad gör man på lucia?
dammsuger?  jag är osäker.

Nej nu ska jag move my feet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!