Lat

HÄJ!


Dom tre bokstäverna är  verkligen ett perfekt beskrivande ord för mig just nu,.
Jag har nog aldrig varit så lat.
Jag ligger  och lökar i samma gamla sängkläder som jag hade innan norgeresan.
Men jag orkar inte.
Trodde den här jävla halsen hade förpestat någon annan, men nu gör svalget brännande ont igen.
Lägenheten luktar brandrök eftersom pappa flyttat in alla elgrejer som blivit eldat i garagelågorna.
Perfekt.
Duschade tillsammans med elkablar häromdagen.

Jag har numer börjat fått djungelfeber.
Sakta har jag börjat insett att jag verkligen ska åka.
Har tusen saker att göra, som jag vet kommer att ske ett stenkast innan man sitter på planet.
Återigen. Lat.

Idag har jag fått lite klappar köpta. Roligt det där när man slipper slanta.
Pappa lättade på lädret, och vi har nu näst intill köpt allt enligt planerna.
Fast jag fick såklart inte skriva mitt namn på paketen, så man är ju svartlistad fortsättningsvis.
Imorgon kommer edbergskan hem, ida och elin har nog också kommit hem till långa landet i norr.
Så nu flockas alla gamla banditer på samma ställe.
Precis i tid när jag själv packar kappsäcken och åker till släkt i jämtland.
Grym tajming.

solong suckers.




Kommentarer
Postat av: Jossan

men hellu där:) vad kul,tack så mycket!jo stormagen har man dragits med ett tag.nu är de bara döfettet kvar haha ! God Jul och Gott Nytt År på dig själv du:D Både karln och lillbebis hälsar;)

2008-12-21 @ 18:45:13
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!