Nomy

Som om dagen inte skulle möta motgångar. Pyttsan.
Höll på slita av mig håret av frustration när det inte gick och installera mitt gamla sims.
Men, på något sätt insåg dom att jag skulel gått under om det nu inte gick vägen.
Så nu har jag nött house party nån timme och skapat en underbar håmofamilj.

Ska försöka göra någon sort skandal i mitt kvarter.
Sambosarna Teodora och Evalis ska plötsligt skiljas åt.
Teodora möter martin spökh som reda är gift. Skyller hennes frånvaro på att hon jobbar över som sättare.
Evalis spinner hemma men håller på flörtar med nyinflyttade Roger, som ärvt en förmögenhet.
Ska se om någon får förolyckas.
Hur ska detta sluta?

I helgen ska vi fira lillebror. Han fyller 19.
Vad köper man?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!