pling

Sådär. Nu har jag rört på mig litegrann.
Pumpade lite luft i vofflan för att hämta bröderna bäver hos mor.
Jag har ju lovat sånthär lussebak.
Fast utan lussebullar.
Pepparkakor gillar jag destomer.
Den tidigare drabbningen har gjort mig mer pepparvan.
Förberedelse är något jag är dålig på. Jag är så spontan att jag glömmer
att det kanske är bra att äga saker till aktiviteten innan man genomför den.

Åkte land och rike runt för att hitta några pepparkaksformar, men efter att ha sladdat runt hela
timrå fann jag några som var villiga att följa med mig hem.

Förutom detta så får jag nog min gitarr stämd idag.
Den som legat och skämts i garderoben med allt annat bra-att-ha-rat.
Jag tror den skämms mest eftersom jag är så djävla dålig att spela.
Broder med musiköra har just gjort klart att jag har två A strängar på den.
Jag kan inte spela, jag kan inte heller använda instrumentet rätt.
Enbart tortyr.

nu ska maltesen sjunga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!