sicko

Min vanliga tur.
3 veckor av plågor.
Nu har verkligen inget gått som planerat.

Jag kan numer inte svälja, öronen spränger och är ljudkänsliga,
jag har säkerligen åkt på urinvägsinfektion och allt mellan huvud och tår värker.
40 grader toppade termometern igår. Jag kommer inte ens ihåg när jag hade det senast.
Jag har verkligen inte varit på topp, därav mitt fattiga bloggande.

Idag fyller min lilbror 19 år, så efter besök hos lesdoktor ska vi köpa tårta och godsaker.
Tragiskt när man själv får använda stavmixer på skiten.
senare idag färdas vi till farmor och är där tills julafton då vi åker till Ås.
På juldagen tillbaka till Timråhooden för en sekundär högtid med mama och co.
Och senare på mellandagarna upp till ösd igen.
Det är sånt som inte gör mig frisk!
Åker som en tätting fram och tillbaka.

Nej nu ska jag lägga mig i fosterställning tills det är dags för transport mot vårdcentralen.

God jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!