Torsdag

Natten har varit en plåga. Hjärndunk, halsont och svettiga lakan.
Vid 3snåret pinnade jag upp och drog i mig en tablett.
Jag hatar att vara sjuk och med min tur får jag säkert hela läkarbokens symptomer i samma veva.

Förutom muskelvärk och febersvettningar tog jag vofflan till infektionsmottagningen.
En av tre gånger som dom ska bespruta mig med massa preparat.
Hepatit A och B, Japansk encefalit,vivotif?, melaron.
En hel arsenal av medikament som ska cirkulera i ådrorna.
940 spänn för några ynkliga injektioner!

Nej nu ska jag ligga och vara butter över detta och se på Al Bundy.



Kommentarer
Postat av: sandra

men så mycket dom knølade i dig då? vad ær det dær sista?

2008-12-04 @ 13:07:52
URL: http://sandandstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!