14 februari

Halååå!

som vanligt är jag hyffsat dagvill och är inte riktigt med på noterna över vad som faktiskt hänt i mitt liv dessa dagar.
Just nu kommer jag inte ihåg nåt.
tänk tänk tänk.
äh.skit i det.

I vart fall så umgicks jag med Eva sleva och Kissi igår. Dom kom snällt och räddade mig från min ensamhet på Ikea, bara i väntan på att fader skulle svulla och snacka oproduktiv dynga på fackmötet.
Jag köpte ett par skor som tröst. Trots att jag har för många skor och för lite pengar.
Dessutom åt jag ute två gånger. Stupido.
Men det var gott! räkmacka o latte. Det är en kombination jag är ytterst svag för.
Som sagt så dök eva och Kissi upp efter ett tag..jag for extra till timrå för att skynda på dom små liven.
Ja visst är jag miljövänlig..
Därefter ringde far lite frostbiten och vill ha hämtning. så det var bara att åka igen. Tur att han har mig som sin private driver.

Onsdagskvällen spenderades hos Evas casa i laggarberg. Lättare sagt än gjort. Evas chamiga pulkbacke till väg var spegelblank..och med en framhjulsdriven spacewagoon är det inte enkelt inte..
-Lätt på gasen kissi, lätt sa jag!
kissi envisades och spann loss, nästan bredvid familjen bergströms postlåda.
På något sätt guidade vi henne till rätta.
Det blev en triomiddag tillsammans med avsnitt av greys anatomy, som jag inte följer.
Sedan puffade vi waterpipy och diskuterade allt möjligt stötande. Jag hoppas mor och far bergström fortfarande låter oss träffa Eva.

Senaste händelsen var trippen till Af idag....Så länge som pappa tjatat.
jag envisas ändå med att dom är odugliga och inte alls kommer ge mig det där fettolön-jobbet.
men men.
Stötte till min föråvning på nettan, där bland datorerna..och vi försökte lista ut om man ens behövde några papper med sig? right?

Förövrigt har jag spenderat min tid hos Håkanssons i fagga. Spelat Tp, ätit solrosfrön och smält choklad. Nästan allt på en gång..
Avverkade lite Scrubs och Familyguyavsnitt och såg Michael Clayton.. en film som enligt Lin var Långkukig.
Snart spekuleras det också när deras 80 årsfest skall gå av stapeln. Hoppas detta hinner genomföras inom kort,  innan Lisa och Kissi reser bort på sinPanama-Cuba-resa.
Men nu har Lin fått extrajobb så jag är ett bortstött neger adoptivbarn.

Något som gör mig redigt pissed, är att ortopedmottagningen troligtvis glömt bort mig. Eller ignorerar dom mig bara för kul skull? Det är fan inte kul.
Jag har inte fått nåt brev som berättar att jag gladeligen ska få kapa gipset.
vart är brevet? Där snackar vi långkukigt. Det är 5 v exakt idag.
är så jävla jävla lack på det här nu. Så ja ska ringa och låta förbannad imorn.
appropå förbannad.
ungefär som den här tantingen
http://www.youtube.com/watch?v=4jCeRVPkYNw

Förutom att det är torsdag idag och jag är lika arbetslös idag som förra torsdagen så står det Valentines day på kalendern.
En för mig ganska vanlig dag, en för butikerna sjukt viktig dag.
Som sagt så bör det vara mer uppskattat att få en blomma eller liknande en helt vanlig dag.
Inte för att någon startat upp det hela som nåt försäljningsjippo.
Visst låter jag bitter. Det måste vara för att jag är enbent.
Nej jag har faktiskt skickat iväg några sms till dom jag LÖVE the most.
förutom en som är i danmark o dricker billig öl. lillbicht!
 
Imorgon Freitag är det dags att fly kosan mot VM-staden Ösd.
Vi ska upp och kika lite..se när svenskarna skjuter bort sig och är gravida.
I wish them all my luck.
Jag däremot ska köpa en ny skoterhjälm och äta farmors nybakde rågbröd.

Till veckan ser planen ut som så:
att- göra- vid- ej- gips- lista
*Åka o bada
*sola
*Träna
*åka griller
*Spa med girlsen
*fira att jag inte har gips

Att-göra-med-gips-lista
*sova
*se på teve
*dö

Jag tycker liksom inte om den sistnämda listan. Den är så ocharmig.

 Nu ska ja ta en ipren.

Goodday/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!