har man tagit fan i båten får man ro án i land också..

Jag skulle vilja vara slug och ljuga om att jag gjort nåt vettigt idag. Men realiteten fäller krokben på mig och berättar historien om den verkliga sanningen.  Om hon som legat och petat näsan, som ett streck i soffan och småspanat på dyngprogramen som sänds under förmiddagen..
 Egentligen har jag inte ens tagit mig för det lilla som jag tidigare omnämnt. Jag är alltså fortfarande oduschad, ovänlig och oacceptabel.
För att rädda situationen kontrar jag med: -Heay,jag har diskat!
Nice try!  Det har ju säkert ingen annan gjort idag heller!!!
MIna bristfälliga försvarsmeningar verkar inte väga mer än en påse gamla skridskor.
Okey I surrender.
Bara för att jag ska åka och bli fotad för att medverka på en bild, (som egentligen inte kommer fylla någon större funktion) ska jag ta den där duschen..

Hejhå! /M




Kommentarer
Postat av: björntommy

jag har inte diskat idag. så du kan vara lite stolt över ditt stordåd i alla fall!

2008-02-28 @ 21:41:54
URL: http://buyahorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!