JAA!

..Alltid när jag har något vikigt under dagen, så har jag en tendens att vakna sådär en halvtimme innan larmet går av på mobilen. Det är rejällt störande.
Varför kan man inte vara sådär slö och deprimerad som man är alla andra dagar och vill slå ihjäl telefonen när det väl skriker i trumhinnorna?
Jag antar att det är min enormt exalterade kropp och hjärna som väcker mig helt ofrivilligt den här dagen.
För de som missat ( omöjligt med tanke på att jag skrivit om mitt sargade ben i varje inlägg) är det dagen som jag sååå länge längtat efter.. Jag ska alltså ta bort mitt gips! TåR

Skadedag: Torsdag 10 Januari
Operationsdag: Fredag 11 Januari
Åkahemdag: Lördag 12 Januari
Bytagipsdag: 28 Januari
Borttagningsdag: 21Februari

Summa: 49 JÄvla dagar
och kärringen ville tvinga mig att bära det en vecka till, VANSINNE!

Den här dagen är så planerad att jag den nästan är för planerad. Jag vet att jag skulle ge upp mitt sk. dagliga schema, åtminstone förr när jag var obrukbar i många syften. Men nu kokar återigen mina elaka projekt hej vilt i kitteln.

Efter att mitt gips hivats ut genom fönstret ska jag och babybrother åka iväg på ett ställe som söker en medarbetare.
Såklart är det jag, och ingen annan..höh.
Därefter ska jag besöka Ikea, köpa lakan, gardiner och en blomma.
..Vid närmare eftertanke bör jag invenstera i ett par vinterkängor till min skotertour nästa helg..
..Off course måste jag ha en planerare där jag kladdar ner mina alla tankar och sjudande schema.
..och ett par nya brallos skulle inte sitta fel? en bh maybe?
och och och och-...NÄ
nu får det vara nog! hee---hee.

Frukosten vilar mjukt i kaggen! dags att mentalt ställa in mig på att bli kryckfri! Im offf
BYE/ Muriel von bronx



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej=) tänkte bara säga att du fått svar på Mailen om du inte sett det :D
Ha det bäst, Kram A

2008-02-21 @ 17:31:15
URL: http://mandysplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!