nattblogg.

...Fredagen har nu halkat över till Lördagen.
Och hittils har de båda dagarna inte bjudit mig på något förutom en ridå av stiltje.
Hjälplöst har jag förbarmat mig över att vara ensam i min holk.
Ett tröstlöst försök att suga i mig den sista dippen har varit den enda
tendensen till räddning. Jag har zappat livet ur teven och munhugger med far
om vad som är värt att se. Det slutar alltid med att vi ser olika saker i olika rum.
För tillfället borde jag bara gå och lägga mig. Omsluta mig av mitt monstruösa täcke
och liksom inte oroa mig så mycket. Jag borde spara energin till att återskapa
den positiva sidan av mig själv, som ibland kan hamna i skymm undan.
Jag fick ett tröstande meddelande av Lin som sitter i samma ensamhet, fast med
en näve choklad.
Nu ska jag slicka såren och äta mina sista chilinötter för att göra entre till en ny gryning,
en ny dag!

KISS/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!