simpor och grodfötter,,

slemmm!



Jag är nog både
en simpusling och en hårig grodfot.
Efter vårat lilla snask och filmmöte igår  peppade jag Lin till att faktiskt följa med mig som livboj till dagens event. Eftersom jag är så passa undermålig i att egentligen göra nåt annat än låta fläsket bära mig på vattenytan, känns det numera okey att visa mig i genomskinliga badkläder, bland tonårsmorsor och mozzarellagubbar.
Det verkar emellertid som att Lin gick med på min briljanta övertalningsförmåga och är i detta nu påväg mot mitt tillhåll.

Förutom att jag ska "motionera" idag , är det också en efterlängtad fredag. Eller är det verkligen så?
Om jag ska erkänna det för mig själv så har jag ju fredag hela veckan och det resulterar att min exalterade vision över just den sista arbetsdagen, inte alls är lika välkomnande ändå! ack och ve!!
Men att inte föglömma morgondagen. Då..ja DÅ..
Då ska jag ut.
För att på söndagsmorgonen gräma mig över mitt dåliga beteende tillsammans med whiskey och bira.
Och att jag skämt ut mig för hela sundsvalls befolkning.
Låter helt okey.
Nu nalkas frukosten och sedan ska jag packa gympapåsen!

MORR / M



Kommentarer
Postat av: björntommy

jag jobbar och sliter, så klart. och hinner även med att se magnus betnér och spela fotbollsmatch. jag är överaktiv :P ska du iväg på din skotersafari? :)

2008-02-29 @ 20:56:26
URL: http://buyahorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!