Tålamod.

'



..är något av en bristvara i min kropp. Jag önskade man kunde brygga det i kaffekokarn och glatt dricka det till frukost. Men tyvärr så fungerar det ju inte riktigt så.
Jag får alltså försöka, att hårt anstränga mig då jag ska göra mina sjukgymnastövningar.
Tänja, vrida, sträcka,dra!!  Det gör förbannat ont...och efter några få gånger vill jag ju verkligen att det ska vara bra..Att min fossing ska kunna göra dom extrema turns and moves som jag kunnat innan jag gick och blev konvalecent. Men icke..jag haltar fortfarande och ser ut att ha en våldsamt sexliv.

Ikväll ska jag och svänggänget crasha Pauline för en trevlig night out.Som de flesta av min skara vänner, så fyller  även hon år..och detta ska såklart firas. Jag är dock lite orolig över hur min utgång kommer arta sig..man är ju inte direkt travolta på dansgolvet ännu, så jag kanske får nöja mig med att göra fotledsstretsching i baren.

Som de perfekta vännerna vi är har jag och Eva klivit in i rollen som tårtbakare..och vi hade vår egna tårtmakershow hemma hos Eve i lagga yesterday. Frågar ni mig så tror jag att tårtan blev äckligt god.
Första lagret fylldes av smörkräm, andra floor, av smält After eight mixat med krossade maränger.
On topp fläskade vi på två lager grädde..dvs 5 dl vispgräddde! Och dekorerade sedan snyggt med kiwi, björnbär och druvor. LOVELY.
        På kantsidorna smällde vi på sånadära små godispluppar..såna som är röda gula och gröna..vad fan heter dom?!  I vart fall blev det ju en rejäll hit, och vi funderar skarpt på att ägna oss åt detta på heltid.
Jag hoppas innerligt att pauline inte läser det här..det vore ju skamligt.

Nu ska jag  och huvudvärken fortsätta kika på kunskapskanalen, de har snart kommit fram hur man inaktiverar föråldringsgenen..
Detta innebär att vi snart kommer att leva upp till 500 år.
Snacka om att 20 årsfesten är överskattad(?)..pjuklarvsstadiet..
Ring mig när den riktiga festan drar igång..200 year! YEAH

Er krycka i etern / Muriel



Kommentarer
Postat av: Sessan

Polishögskolan... Då måste man göra massa tester åh så! Hört att det är rätt tufft, men vill man så kan man! =) Varför just Umeå? Har kompisar som pluggar på polishögskolan och känner massor som vill, men aldrig söker! =(

Ska du glo på melodisfestivalen ikväll då?

2008-02-23 @ 13:51:55
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!