wakiewakie




Alltså jag
blir lite smått irriterad på radioreklamen för Norrporten.
Som vi alla ser så stavas det Porten..ett slutet o! okey?
Men varför i helvete sjunger karlslokarna Norrrpååårten?! Det svider i mina öron.
Jag hoppas att jag inte påhoppat fel företag.. Men god, det heter Norrporten!!

Pust, dagens dos aggresivitet är ute ur kroppen.
Jag har nyss käkat i mig min brunch..som är ytterst vanligt now days.
Här är man inte uppe med tuppen o käkar fluffiig gröt på mornarna. Ikke!

What to do?
Någon sorts lista kan få pigga upp min morgon/förmiddag.

Vad..
hade du på dig idag? imorse? gips,sovpantiohoooes och svängiga boobes.
har du gjort under dagen? Ätit en livfull frukost och frenetiskt sökt jobb!!!!
har du för frisyr? flottigt, dregel-nyvaket.
ska du göra innan dagen är slut? jag ser helst att jag kommit utanför dörrn.
har du inte hunnit med idag? det mesta. typ beklätt mitt täcke och kudde med sängkläder. (jag sov i en naken säng!!)
 ska du göra imorgon? hah..enkel fråga..Crasha ortopedmottagningen och be läkarna slå rekord i att kapa gips!!!
Vill du göra i helgen? hm, jag vill vara med min KÅMPISAR. och gå normalt.
åt du senast? nypponpypponsoppa
Allra bästa med dig? att jag inte ännu har gett upp!! WEIHO
Ogillar du hos dig själv? mitt befintliga fett, som uppstått under dessa 6 veckor handikapp.
 

När..
Vaknade du i morse?
9 tiden första gången..sedan vid 11 kanskee..heeeehe
Är du rädd? absolut inte. bara när jag tappar kontrollen och inte finner någon logisk förklaring.
Grät du senast? måste varit på fyllan, då jag fick någon grinsignal från hjärncentrat.
Skrattade du senast? När eva frågade om dom hette tjallare som jobbade på järnvägen förr i tiden! Ha-Ha
Var du på fest senast? Ja det förvånar mig inte om det var i helgen..men nej..det var faktiskt förra helgen.Ka-Sching!
var du kär senast? kär i min icke sockerinehållande glasspinne, igårkväll.
gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Bra fråga. Det var längesedan nu! Good girl! höhö
Gav du en komplimang senast? Min katt, då han lyckade knipa igen sin kissetrut under min morgontupplur.

Vem..
Kramade du senast? omg..det måste ha varit lilla farmoder.
Saknar du? han/hon som är en arbetsgivare, och vill ge mig ett work.
Kysste du senast? kyss o kyss..det var en generad puss..deppen var på teven o genast var man där o slickade lite.
Vill du spotta på? vetrrinären som trodde jag var 14 år och inte hade körkort..." ..ja, du ser ju så ung ut"...FNYS
Skulle du vilja se ut som? en kvinna? helloe vart är min höfter?!
Gjorde dig arg senast? PÅ de personer som tycker ja ser så förbannat ung ut.! ja ska börja klä mig som en kärring..ha papiljottpermanent, använda käpp och dra en liten mops efter mig?!


Antingen eller..
Glass eller Godis?
skulle vilja säga godis..men nuförtiden tolererar min mage bara glass..
Morgon eller kväll?NIGHTY
Skidor eller pulka? Pulka är jag en baddare på, dock vill jag komma närmare mina skidgener.
Julafton eller födelsedag?  FödelseAfton
Häst eller hund? kissemiss?
Hjortron eller blåbär? hjortronsylt på glässs.
Sol eller bada? BADA!
Röd eller blå? timråblå och Sfkröd


Kan du..
Simma fjärilsim?
som en död fjäril
Stå på ett ben? jag är ett levande bevis på just den benämningen..
Sjunga riktigt höga toner? JAwhol
Baka? Shake`n´bake?!:P
Göra volter? i sänghalmen-
Hoppa upp på en häst med sadel? har inte försökt ännu..lekte lite lucky luuk på pappas rygg när ja var babyknubbig , thats it.
Ditt eget mobilnummer? ..jag har märkt att andra kan det däremot.

Har du..
Pallat äpplen? -Hej Fru larsson, är det okey om vi pallar några äpplen av dig?...SMIL
Tagit en främling på rumpan?  right back at ya
Tappat något värdefullt i toaletten? jag har tappat ut saker från mig själv, svar ja.
Sett en hel porrfilm? ja och nej
Skrikit åt en lärare? nej, jag skrek efter jag blev utskickad från lektionen!
Blivit dumpad?nej, mer likt övergiven..utbytt! :P
Förlorat någon nära vän?
Varit i Asien? bara genom teverutan
Kysst någon och sedan ångrat dig? ja!!!


vassego!

Nu ska ja besöka våtutrymmet för en liten kroppsjustering!
på återseende..solong kalsong.
/M




Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Ja :) Här finns Information: http://mandysplace.blogg.se/1202838575_blogg_design_inffor.html
Ha det bra=)

2008-02-20 @ 14:08:36
URL: http://mandysplace.blogg.se
Postat av: Sessan

Jaha! Har aldrig förstått det. Det enda jag känner till när jag gick på gymn, är SACO-mässan! =)

Vi har olika mässor här på universitet. Bingo Rimér kom som gästföreläsare! Det var lite roligt faktiskt!

2008-02-20 @ 17:10:44
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!