10 things I hate about you....

NEEEEEEEEEEEEEEEJ!
jag är helt omskakad..han får inte vara död.
Jag fick ett sms av linn igår, där stod det.
Heath Ledger är död!!!

Det är helt sjukt..jag blir bara så arg.
Jag vart helt förtrollad då jag först upptäckte honom i 10 orsaker att hata dig! Ännu mer förälskad i A knights Tale..
...Hans australienska dialekt som skiner igenom,  och hans fruktansvärt charmiga leende som kan få mig gå på vatten.
Nej ja är helt rålös. Varför händer sånt här?!

Nej nu ska ja gråta en skvätt.:(
Alla tankar till hans family.

Rest In Peace Heath! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!