Gratttissss

...Du luktar nu gammal bäver med svettigt gips och oduscahd sedan 4 dagar tillbaka..jag är kärlek! kom och ta mig!

Vilken helg..den försökte iaf att underhålla mig  lite..reta nöjesnerven..
Jag var nog mest glad över alkoholen jag lyckades snyfta till mig..

Jag höll mig ifrån min lilla håla i tattarnäs denna helg. Endast för att jag skulle låta min ihåliga panik take a brake.. Ja menar hur fan ska man kunna hålla det sådär mamma-städat under en sån här helvetesperiod.. Det är strumpor överallt..jag kan ju endast använda högerstrumpen och dess vänsterkamrat ligger slängd under sängen i papperskorgen osv. Jag vill liksom inte ha det såå! Vart är min hemsamarit?

Jag testade på guitarrhero 3 i helgen också..gud vad hippt. Jag har missat de nya spelkonsolerna som fötts och  de banbrytande spel som exploderat. Jag håller mig fortfarande på simsnivå. helt okeyva!
Men hur fan hade dom tänkt att mina småtentakler skulle hinna med det där?!! jag bröt ihop efter tre försök..och i hopp om att ja inte skulle börja grina gömde ja min sorg hos mintun som florerade omkring i sällskapet.

Helgen blev hyffsta sömnlös ändå..men sömn är något ja nuförtiden kan bjuda med mig av..I HATE SLEEP!
Fick iaf träffa den enda klicken av släkt jag har, mina odågor till kusiner. Männen utan mat i kylskåpen.
...det går inte ihop, hur kan vi vara släkt?! mat är livet. Varför har dom kylskåp?! MORRR

Faktiskt har jag varit ganska nyttig idag. Jag och dammsugarne försökte oss på en duell..det som frakturen tillät.
Jag har faktiskt slängt på en maskin tvätt , som ifs kommer att få¨vänta 3 dagar på att bli hängd, eftersom far är i ludvika och leker elektriker. GAH

Jag överlevde detta existensförsök..nu är ja svettig fortfarande och sitter och gruvar mig över hur ja ska få i mig nån sorts mat.
Tur att ja har min SÖTFARMOR som gjort matlådor åt mig i dessa svåra tider;)


LÖVE/Muriel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!