kokko

...py pan vad det går illa!
Jag har nu under en längre tålamods tid försökt att få till min headbanner till min döda blogg! Snart sparkar ja burken i berått mod!
GAH,tillvägagångssättet stod i flera steg,väldigt väl utfört hur man skulle bearbeta sig fram till behagat resultat..jag har verkligen gjort allt i min makt och lite till! jag blir så arg när jag aldrig får till det jag vill! JAGKANSJÄLV!
..nej men helt ärligt, jag kan inte. Det irriterar mig som en vagel i vaginan.

Jag fick helt enkelt ta rast, för att inte börja slåss med datorfan. Jag vill ju gärna skylla på herr computer och inte hjärnan bakom det hela. höhö.DOH
För att trösta mig själv åt jag duktigt upp pappas ugnsfisk, och vi kom på att vi ska sluta äta torsk. Det håller liksom på att ta slut. Tänk om jag åt den sista?! 
Jag och mitt feta hår satte oss därefter och kikade lite på zoovillage och urbanoutfitters.
..jag hittade lite kuliga grejer..som än så länge har hållit mitt humör i schakt.
Collections ala (Valentine´s day):

Ghetto Pint Glass
Die Frau and Der Mann

Ghetto Pint Glass
Make Tea Not War Set!
Gud så fiffigt då..tänka sig om en kopp te kunde fånga in Usama?
Make Tea Not War Set

Position Of The Day.
Kurr!




Och såklart min favorit, eftersom jag är en av dom som avskyr alla hjärtans dag.! (och Nej det beror inte på att jag aldrig fick någon ros i skolan..)
Valentines Are For Pussies

Valentines are for Pussies

..Ja nu är jag klar..Nu har jag hånat alla hjärtans dag offentligt också..

jag känner mig trots det inte alls tillfredställd egentligen, och kanske kommer jag att fortsätta mitt bloggdesignande..men min negativa chakra´kommer att fukka up allt totalt. SÅ jag ska göra nåt som inte är så avancerat.
...fortsätta lyssna på lite ,destruktiv, musik som pappa kallar det.
(OBS, det är lögn!)
jag lyssnar på musik som gör mig glad!:) *LEEEE*

Godkväll/ M



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!