mooonday!

Tjabbba julhestar!


eddieeddieeddieeddieeddieeddieeddieeddie har fyllt år.

Alltså idag, idag är idag..måndag idag.
Gipsbytardagen. Det var nu två veckor sedan den lilla frakturincidenten ägde rum..
2 veckors plågande kryckwalk......kommer att fortsätta...MÖH.
Men jag vill tacka mina lilla värmländska sköterska för den pipnetta skon jag fick till mitt nya gips..en viktig accessoar. Nu är det bara 3 veckor kvar tills gipset går fetbort!!!!! OHHHHHHHH

Måste säga att lördagen blev riktigt rolig, åteirgen boxades jag fram med stavarna i city(trots att jag skulle hålla mig home)..och en eloge till Alex far Stefan som tappert agerade horse.. Utekvällen kanske var underkänd men det var skiitkul att träffa alla gamla godingar från old school! Eddies lilla vrå på varvet fylldes av Gratäng, champagne, kukpumps och välkända anleten.. vad mer kan man begära?

Det var precis samma atmosfär som förr..och tanken att man skulle träffas halvmosig i hjärncellerna på måndag och diskutera helgaktiviterna, var precis som att man trodde det var igår!
Skandaler, fylleerövringar, hollywoodspyor und so weiter..som det alltid har varit..lite tråkigt att alla nu har återvänt till deras nya liv, i deras nya städer, med deras nya män/fruar.
 På söndagen blev jag räddad av Lars, som bjöd på glass! massvis faktiskt. Sedan nötte vi film både bra och dåliga. KURRLARS

Just nu sitter jag och klappar kissi på huvudet:

cissi säger:

jag lyssnar på romantisk musik och saknar min karl!

Hon har gått och kärat ner sig i en snut, SnutTomas!
Fast jag försöker hopplöst trösta med att hon får ta oskulden på mitt nya gips..det går däremot lite kärvt! Jag förstår inte, hur skulle man inte vilja det!? otacksamma identifikationstjälande, kissskatttatuerade..Vivstait! kli..kli..kli på hakan...

Imorgon ser det ut som att mina arbetslösa kvinnor planerar womensnight..sidenpyjamas och skräckisar..ska det vara nåt? jag tyckte vi skulle hålla kalaset där det finns mest mat..sånt gör mig bara för lycklig.
Im up to anything!!!!!!!!SAVE ME! att vara med mig själv blir lite för påfrestande ibland.

Incoming shoplist!
Skoterskalle, moonboots, och blåkläder! detta är en sorts metafaroisk benämning på ting, så ingen annan kan köpe deeeeeeeeeeeeeeeeee...tihihhi.
Ohh, förövrigt..en liten inflik..det kanske löser sig med jobbet...tihihi..hoppas kennet kan kirra biffen!
annars bränner ja ner BAJSHAUS!!! *MORDISK*

glad i hagen, mat i magen/MORRMARRE
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!