nyskapande


HOHOJ!
Alltså jag tror jag fått någon släng av feber eller nån annan inhemsk sjukdom.
Förutom den otympliga massan på mitt vänsterben och River of Sin ska man såklart åka på nåt sorts virus, som gör mig mer förslöad än vad jag redan är.
Tack Gud! How could you do this to meeee.....BRÖL

I vart fall, så var jag uppe med tuppen även denna slaskmorgon.
Vad är det för fel på att behålla den där lila puderytan av kristaller ett tag?..bort med slasket..min lilla mormorsstrumpa som pryder gipsys kiss blir ju vått och äckligt!
Försvinn.

Som vanligt då jag är vaken sådär omänskligt tidigt och dricker nån liter te så somnar jag därefter.
Idag för att vakna upp vid 12 tiden och uträtta mina "vuxenärenden".
Ja faktiskt har jag kontaktat mina försäkringsbolag angående den hemska Sveda och värken jag för tillfället plågar mig igenom..

Tyvärr hade jag ju hoppas på att nåt sorts miljonbelopp skulle rulla in på kontot..men jag fick gott nöja mig med 1200 pix! Tack trygg hansa..tack!.

vad ska ja ta mig till härnäst? jag är inte hungrig..vilket är ytterst ovanligt...jag är inte heller i behov av att slå en sjua eller det stora. Vad gör man? jag har sett dom teveprogram som lyckats locka ur mig lite skratt och skrock. BURNED!

Min kreativa sida kliar lite..men jag är inte direkt i någon picassoform för tillfället..så my masterpiece får vänta!
jag behöver lite mer klet..kulörer..kinspiration

Jag undrar just om ja får nåt besök ikväll..kanske mina vapendragare får för sig att göra mig sällskap..damma av gamla TP eller bara se på en bad-quality-movie..hope so..tihi.

Nu när jag har alll tid i världen har jag spanat lite på andra bloggar. Faktiskt så har ja ginte så mkt att förtälja om min vardag..för jag har ju ingen sk .make att sprida lycka över, inte heller något jobb att avancera i eller bli irriterad över..ja får helt enkelt hitta på en story..:P

This is my cardboardman Tristan...Well, say helllo!
...hes a real  firestarter!;)





Helt makalöst att brandbekämpande pojkar återkommer i min blogg..
Nej nu ska ja ta mins sista kryapådigchoklad och lägga gammbenet i högläge...
HÖRDE DU DET DOKTORN

(appropå min titel syftade jag på att jag snart få en klack på mitt gips...jag kallade det för fashion..tommy för nyskapande:P)
MJAO

farewell! / Muriel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!