VINLIN!

Toddoiilloooohooo!

Fredagen är avverkad..thank good! för ett tag undrade jag just vad ja gjorde igår..men minnet liksom hann ikapp mig(denna gång iaf)..
Jag var ju ut!

Fredagens Glada: LIN!!!!! Min lilla wolrd disneyfransyska har återvänt från landet där vin är billigare i vatten. Vilket har resulterat i att hon nu är deltidsalkoholist, och anti allt som har med Mussepigg och Långben att göra.
Som sagt anlände hon hem för att överraska oss efterlämnade små mongon..men shii fick hon.
Jag, kissi, Eva och Pauline hade kläckt den brilljant idén att överraska henne utan hennes vetskap!!.
Hela den här grejen är lite luddig egentligen... men det slutade med en fläskig tårta som kissi geggat ihop, samt alkohol och singstar-tjut. Nåt som uppskattades med bravur!


Det blev rejälla och hetlevrade battlar i polles lilla etta, och jag hoppas mimosatanten njöt lika mycket som oss.. Det verkar som jag verkligen levde mig in i alice coopers Poison..med tanke på att min sargade lilla hals vill döda mig, dels när ja sväljer eller försöker få ut nån form av mening..

Dagens mål denna fredag: en hoomecoming fest, med krogen i sikte.
Sagt och gjort
Jag med mitt friska samt sjuka ben skulle möta människor igen..jag kom nästan inte ihåg hur det känns.
Efter 2 veckors fångeskap skulle jag ut..fylld med koff och dansa kryckdansen på diverse krogar i centrala sundsvall.
Det kan liksom inte bli mer hemskt......underbart.

Som tur har jag vänliga comprades som lånade ut sin ryggtavla för mig att rida på..
Open mind, sedan olearys, till sist Irish!
Där kommer jag in på Irish, sliten och uppspelt på samma gång..
När jag gör min entre var det ungefär som när " Moses lyfte sitt käpp och havet delades så att han och hans folk kunde träda in"
nä nu ljög jag..



Kvällen blev trots allt ganska lyckad. Och som bekant avslutades den på det lustfyllda mAx, där fyllekajorna samlas för att fylla deras alkoholfrätta magar. Jag som trodde jag slutat med maxbesök.
Fyrlingarna eskorterade mig hem, och jag sov som en litten griskulting i min egen säng!

Lördagen tillägnas Eddie, som blir lite mer vuxen. Lite Gomat hemma hos honom, lite försprit och utgång som dessert.
Men idag ska jag hålla mig på hemorten, sorry sundsvall,..staden får vila från mina kryckbravader. Jag tror jag ska hyra ut kryckan till Kim ändå, han ser det som en tjejmagnet..och jag hoppas att erbjudandet på 300 lax fortfarande är aktuellt!

Godmorgon/muriel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!