Och när man trodde det var över..

..så fortsätter bilderna att hagla in.
ROLIGTROLIGGT


Jocke bulkar ( en benämning som uppkommit då personen överfyller sin
maskin, efter tillexempel 2 timmar och man går och lägger sig och sover på toaletten [ eller oj sa jag det där högt?!]


Midsommar, jag plockade en bukett. Är det en näve grönt och man får ligga sen eller?!


Idyllen tur, med min andra familj. Jag och edberg blev kär.
Pandalus borealis ("Den lilla böjen från norr") är vetenskapligt namn på nordhavsräka


Dimmigt i Olearystältet, det syns. Fis-herman har gjort sitt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Se där se där. Det är två vitt skilda saker på formen och strängen ser jag. Bulka för oss är när vi får köra småbit i emballage nr12 som ska till mupparna, och slippa stå och packa skiten själv. Så bulka är för oss ett vackert ord i vissa sammanhang!

2008-07-08 @ 15:46:14
Postat av: Alderwave

förresten glömde jag tillägga att det var en mycket fin bild, den där med ligg-buketten!

2008-07-08 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!