pingismaraton

Afton!

somliga dagar är till för att bara bunta ihop och slå ihjäl. igår var en sådan dag.
Kulmen av ett febrilt letande av ride till jobbet nåddes med råge igår.
Matt i hjärnan och kroppen uteblev det en säker fordonskälla, vilket resulterades i en redig försening till jobbet.
Men här har vi en skiftchef som tar ansvar för sina myror, så han kom helt enkelt och hämtade mig..
Är det tydligt att man är nyckelkompetensen på företaget eller?

Egentligen så skulle man kunna se det som en rejällt genant företeelse, men ja välkomnar alla att hålla med om ovanstående förslag!

Som tur var hade vi en oroväckande lugn dag. Jag och jocke tog därför tillfället i akt och letade upp det beryktade motionsrummet.
Det rum som tidigare stängts pga av för mkt "rännande under arbetstid". Och det är ingen snack om saken att vårat skift varit dom som fått den enda aktivitet förutom arbete, att förbjudas.
Men det verkar som att cheferna tänkt om, för det var hur öppet som helst.
Pingis matcherna tog fart och svetten lackades.
Såklart utmanades jag av mange. Jag säger inget om resultatet där...jag är helt klart en hejare på att äta!!

Nakenbadet som hade arrangerats ihop lite hastigt och lustigt efter min arbetstid, uteblev.
Den lilla mängden sol som bjöds lockade såklart dit småbarn och fiskande gubbar.
Man vill ju inte gärna skrämma ungarna och inte heller få en hulling fastnappad i underlivet.
Det blev mindre folk och kylan tilltog så jag, Lin och Eva diskuterade lite skit istället.

Snart åker dessa varelser, mina kvigvänner. De lämnar mig!! Australien drar dom hårt i håret..
Vad ska jag erbjuda som slår surfpojkar, en inbjudande dialekt och värme för ett helt kompani!?
Jag tror inte ens min charmknep kan slå det. satan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!