HL Banjo

Morsning!



Ibland, ofta, kommer det ologiska drömmar upp i min hjärnbank under skönhetssömnen. Samma sak inatt.
Juckande och spagat-glada japaner, samtidigt som jag körde eldriven scooter i stockholm.
Jag funderar allvarligt vad som händer bland mina vindlar i planeten.

Gårdagens natt9tim, gick hur fort som helst. Jag undrar om det beror på mitt boknötande.
Köpte pocketboken Populärmusik från Vittula för en tid sedan. Endast en  tia när jag var och snålshoppade på erikshjälpen.
Den här kan ju vara uppmuntrande tänke jag.
Det är den. Det är en salig blandning mellan byfånetänk, spritdjävlar och pedagogiska runksånger.
Allt emellan också hoppar storyn hage på röda tråden. Den piggar i vart fall upp mig bland plastens paradis.

Internetbankbesöket blev som väntat, ett hårt nålstick i ögat.
Det var ju inte ovanligt att det mesta gått till mat och åter mat.
Men som plåster på såren ramlade lönespecen in i lådan idag.
Jag höll på få skagenmackan på tvären ( jobbade kommunalt innan)
Det blir en lång midsommar!

För att sätta någon sorts förklaring till min titel är det ett illvilligt skämt tillägnat oss timråbor.
Mange tror nämligen att alla äger banjos och när det nalkas fest samlas vi alla för våra ökända banjostunder.
Därför kapade jag och jocke ut en fin formad kukbanjo i kartong  så mange inte skulle känna sig utanför.  Med ett klick fick han den fina skapelsen i telefonen.
Han har nämligen semester och vi har dragit tvetalan, om allt från härdsmälta till Banjokaos för att få honom så illa till mods under sin ledighet.

Det ser ut som det är lite brightare i skyn idag, kanske man ska rensa lungan lite?

hej/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!