skrumplever!




HOJ!

Midsommarhysterin har på allvar tagit fart. Glidarbilarna drar extra mycket bensin, och sillen dansar ut från butikerna.
Plåtskadorna härjar på ikeaområdet, och köerna från bolaget ringlar sig runt byggnaden. Härligt!

Jag fick lön, och den spenderades väl. Captain Morgan och oändligt mkt öl. vad tänkte jag egentligen? Vinboxen står o lurar i köket också.
Det har varit svettigt idag, och efter pizzan som far så hövligt bjöd på tog jag en promma i naturen. Lirade badminton med bror för syskonsamhörighetens skull.
Avled senare och försvann in i VIttulas samröre.

Nu sitter jag här, spriten står på on hold för att jag tackat ja till match ikväll. Egentligen borde jag dragit i mig någon grogg  för att inte skämmas så förbannat. 
I övrigt blir det brännbollsdejt på fagga. Det blir som det varit för ett antal år sedan när man kom dit och drack folkpilsner och moppepojkarna gjorde åttor i gräsmattan. Underbart.
Nej hur vore det om det fanns någon mat här?

Matjakt, på återseende...
 



Kommentarer
Postat av: fLin

hihihi fniss fniss ler ler

2008-06-22 @ 15:30:34
URL: http://jaglermkt,okej?!?!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!