Spagettifrukost

TJOFLING!
Nu blev ni allt bra djävla rädd. Jag har faktiskt hållit mig borta ett tag, för lusten till ordbajseri försvann med solruset.
Jag har ju egentligen bara menlösa saker att dokumentera. Det är ju jobb, dokusåpan på arbetsplatsen är enbart kul för de som känner parterna och kan den röda tråden.
Sedan mitt sk. everydaylife har väl hållt sig till ett enbart volleybollinfluerat levene med kallbad och plåthäveri
Det är under såna gånger meningar som "Att ni bara orkar, våra storkar" mynnat sig.
Idag är det, tisdag? Nej fan. Jag som trodde på en ickeångestladdad måndagsmorgon. Hur kunde jag missat det?
Till saker hör att jag är ledig. Ledighet = spenderartid. Och när Gudarna kom med skatteåterbäringen tilltog mitt liv, och spederarbrallan dammades av. Men jag har ingen ågren över det. .
Här ska friseras, har brorsan tur blir det även en present till studenten. Jag är på bra humör
Och nu mitt i bittervädret kikar solen fram.
Jag måste nog köpa mig några kamerakablar också..det svider nog mest!
ha så roligt på arbetet!
Fridens liljor /M



Kommentarer
Postat av: mathias

jadu, se till att äta pasta så du orkar volleybolla i helgen nu! ;P

2008-06-11 @ 23:27:25
Postat av: m

Jajjemus! det blev inte bara spaghettifrulle..även det till lunch. Jag har volleybollkrafter för ett helt år! ses och hörs i helgen!

2008-06-12 @ 09:27:05
URL: http://maryon.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mer blogg;P

2008-06-15 @ 04:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!