16.18

Det kurrar ljudligt i min lilla magsäck! och jag hör hur pappa ,på eget bevåg tillsätter lök i våran icke-lökiga-köttfärsås..
Förut nåddes jag av en riktig ruschock. Jag kände mig hyper på alla plan och pratade 3 meningar på samma gång. För att stilla detta tog jag en välbehövlig promenad för att se hur min rehablitering gått.  Jag vet inte om det är bra att foten känns som den ska krackilera och dela sig på mitten då jag spänner den som mest.

Vi har nu fyllt på spritskåpet, dom finaste gåbortskorna är väl insmorda och förfesten är kirrad. Samtidigt som att jag känner att kvällen kommer att bli hur läcker som helst, känner jag mig stundvis inte sugen alls...
Som mamma skulle sagt: -Ja låt allt komma ut..och jag snyter mig mot hennes axel..
samtidigt hör jag pappas stämma: Jaha...pir då! Det blir inte bättre för att man håller på grin..hit och dit.
Jag känner mig kluven..och jag tror bestämt att jag ska låta det vara och smälta allt med lite glassig musik och en välkryddad middag.
Vid 19snåret börjar min riktiga afton..och den här fasaden är ett minne blott!
Ses sedan kamrater.

Hojt! / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!