Enjoy the silence

Morsning korsning..

Har äntligen kommit till ro i kropp och själ, efter 3 dagars vilt festande..

Som vanligt när jag bestämmer mig för att "spara mig" inför viss valda event slutar det egentligen aldrig så. Egentligen slutar saker aldrig som jag bestämt. Torsdagen blev en mysafton hos Lin med familj. Det bjöds på diverse viner, bärs och baileys.. en mycket tillfredställande natt.

Fredagen...och det var alltså inte planerat för alkohol..för att poöngtera..
..Den slutade i Finsta där jag åkte snorskjuts på dunken och groggade kokosdrinkar(?!) förargligt.

Lördagen, ..Äntligen, Dagen där de dåliga hjärncellerna skulle sållas bort..
Vi var hos Ida i hennes sjukt snygga lägenhet. Fruktansvärt trevlig kväll med alla gamla kamrateees.
Som vanligt så kan ju stadshuset skjuta sig själv..eftersom förfesten slog alla rekord. Det hemska är nog att Elin fångat allt på band. Något att skratta ihjäl sig åt sådär 20 år senare. Men well whatever never mind.

Söndagen. Låg som något uppspytt i sängen, spelade bingolotto med mig själv. Men svenska spel och deras håriga arslen vill ju inte låta mig bättra på kassan!
 Micke kom därför och hämtade mig. Det var en dag då jag inte bestämde själv, så varför inte låta någon annan göra det..
 Så i Storbränna försökte jag basta bort bakfyllan, och bli på bättre humör Det gick ,som bekant, inte särskilt bra  då huvudet bara ville bogseras bort. Men mackorna  och ölkorven var goda.

Röd måndag. Eftersom jag numer är eljest i både hjärna och rent kroppsligt, bestämde jag mig för att åka på Jocks och lyfta lite skrot . Endast för att utnyttja mitt gratisträningskort.
Jag höll knappt att komma in i träningsmaskinerna och tittade mest på teve medans jag gick på bandet..
Men idén att träna var det ju inget fel på, förutom att det i praktiken sket sig rejällt.

Tisdag. Eskorterade fader till jobbet , därefter Lars till flyget, senare in till Um och nu senast sjukgymnasten. Man skulle kunna tro att jag har en stor tank med bensin under lägenheten, men när ja tänker efter som är det bara nåt jag hittat på. Jag är fattig!
Nu ska jag nog försöka sova, för att sedan vakna upp och stressa i mig mat innan min första fotbollsträning på 3 månader. Jag är inte i närheten av nån sorts motivation.

adioss/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!