Scatman

morsning!

Är jag en mördare? Usch.
Det är andra gången på två dagar jag vaknar upp kallsvettig och med hjärtklappning.
Inatt drömde jag att jag skjutit ihjäl en tjej i fyllan med hagelgevär och därefter fått bett om förlåtelse över mitt omedvetna handlande till hennes gråtfärdiga farfar. FAN VAD SICK!
Jag kommer numer leva på koffeinhaltiga drycker..göra brasved av sängen och se scrubs 24 timmar om dygnet.
Vem vill drömma att man har ihjäl någon?
Jag förstår inte vad som kokar omkring i mina hjärnceller..och nu börjar jag bli rädd att häva i mig den där Ecologican jag köpte till kvällens ära.
Är det kanske för att jag  häromdagen fick pipan på en AK5 siktad rakt mot pannloben?
Nej it doesnt make sence!
Med flertalet pastejmackor i kistan ska jag ta mod till mig att ringa morsan. Hon kommer bli galen att jag inte kan ställa upp som chaufför ikväll..

coxian sarcasm / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!