tight fight

Jaha!

Som om nånting skulle gå min väg?!
NÄE. Jag tror det sitter någon illvilling som förföljer mina olycksdrabbade spår..endast för att göra dem mer smärtfyllda. Det är tur att jag har lärt mig räkna till 10 vid dessa tillfällen. Så idag är jag väl kommit till 100, vid lätt summering.
Kubal, kan ju dra åt helvete. Iaf den här veckan.
Jag vill ju helst inte medge att det var mitt fiskminne som försatt mig i den här dubiösa situationen.
Satan vad arg jag blir.

Inte ens den fläskigt mättande gourmerullen kunde få mig på något sorts suget-humör.
Det enda som värmer lite emellanåt är väl min lilla "karrapåse" från systemet som kommer att nyttjas väl..ikväll således imorgon.

Vi får se vart min vind för mig ikväll..Jag har ju ändå en tendens att hamna på de mest pittoreska ställena som jag egentligen inte menat att försätta mig i.
Lin med familj,har dragit sig till Lules vackra nejder för att få lite fart på våra soldater. Det var tydligen nåt öppet hus på regementet..Nu i efterhand kanske man borde ha följt med för att plågas tillsammans med pissblöta boots och fältsängar. Gud så lövely.
Nej nu ska jag tillbaka till min koma..och intala mig att det här blir the best night eveeööö! o_O
hejhej.

kus/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!