Ahaaa!




Imorse när
jag låg i min djupaste sömn, hörde jag nåt genomträngaden högst störande.Först långt ifrån sedan allt närmre. Nu tippar säkert 6 av 10 att det var kattdjävulen, men icke. Det andra alternativet.
Mobilen härjade vilt på nattduksbordet, och fumlandes tog jag den ihopp om att den skulle möta en tidig död.
Det där med att svara som hade varit den bästa idén, var för tillfället borträknat.
När jag förstod att jag inte hade nåt val kände jag plötsligt hur jag hade glömt bort hur man gör(!?)
Hur fan går det till? Jag låg och försökte minnas hur jag brukar göra vanligtvis..
Det var nog första gången i världshistorien som man glömmer bort något sånt.
När minnet återkom och jag lite frånvarande svarade var det Cecilia från förskolan.

5 Timmar senare sitter jag här nyss hemkommen från kissobajsdagis.
Funderar på att ta mig den där köttebiten o pärerna farmor bussat på oss och sedan lägga mig i soffan. Tänkte hets-sova i 3 timmar för att sedan springa som en kalv på grönbete. Känner att det är dags att få någon sorts fotbollsrutin igen. Efter träningen drar jag mot nästa arbetsanhalt, HL. För att checka ut kl 7 imorn. Jippikayey moddafuckers!

Fridens Liljor / M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!