Bästa hyresgäst.


Idag hyrde
jag ut min hjärna. Den hade ingen större funktion till något ändå.
Det var ju synd att morsdag infall just idag. Men jag kom ihåg den.
Den fanns där långt inne i mitt skamfilade minne.
I vart fall vaknade jag inte till liv förens 4 tiden. Då hade pappa satt på tvätten två gånger, för att jag vägrade gå upp och hänga den.

Gårdagen gick i födelsedagsfirandets tecken.Min name-dubble LaggaMarre skivckade iväg hennes folks till Grekland och bjöd på tillställning. Ytterst trevligt. Även Jessica var med efter 1, 5 år i nykterskap. Milfen svängde djävulen på dansgolvet och höll ut, ända tills vi nådde stan. Men kul var det.

På Stads spelade maggio, en för mig okänd kvinna. Jag gömde mig i fåtöljen och drack en öl jag grinat åt mig.
Därefter gav jag upp. Det var proppat i alla köer runtom city eftersom Roddan var här och huserade.
Jag, mille och mawe drog till b-forsen för NHL tittning. Det slutade med micrade ostmackor och några avslutningsöl i surrets tecken.

Åter till min uthyrda hjärna. Radiostyrd skrapade jag ihop en fin present, tog min skapelse till moders hus där vi satt och språkade, i den lilla sol som pekade fram.
Morsdagsmiddag= kebabtallrik.
Jag är nöjd. Trött, men nöjd.
Nu ska ja låta min plågade torso möta sängen.

Har jag tur återkommer hjärnan imorn. I ett befintligt skick för att palla 7-14 jobb.
Jag är lite skeptisk. Inte till hjärnan, mer om den kommer fungera bra tillsammans med kropp för en tidig avfyrning.

häjhäj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!