bild.

Det är för torrt på bilder i min blogg.
Jag har numer en kamera. Men det fattas en del sladds för att få den fungerande. Kablar anamma.
Jag har jagat i flertalet veckor efter information om vad fan man ska ha för sladds.
Det talas om dockstationer hit och dit, universal laddare som kostar mer än kameran själv. Jävla påhitt.
Men av en slump råkade min skäggcomprade äga en av samma ras, och har nu snällt ( ja, mer eller mindre under hot) lånat båda usbkabel samt batteriladdare till moi. Här ska fotas.
Det kanske blir lite maskinbilder ikväll. kanske en och en annan pose från min skiftkompis Uffe. Jag tror han gillar mig!

adjö.



Kommentarer
Postat av: Amanda

bra Marre! mer bilder åt folket!!

2008-05-13 @ 16:10:41
URL: http://amandayman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!