BRRR..

För de som har missat är det svinigt kallt ute.
Jag följde ,trots min motvilja, med till svenskacupmatchen mellan Sdff och Selånger. Mitt ärade lag.
Äran spoilerades ganska snabbt, med en dunderförlust.
Men innan detta utspelade sig, fick jag ta på mig rollen som matchunderhållare.

Speakerjobbet stod stämplat rakt i pannan på mig. Varför detta omen!
 Jag kände hur snoret flödade mer än vanligt!
Hur uttalar man turkdomarens namn? Ska man säga att `det finns kaffe att köpa i pausen´?! frågorna var många...
Mellan mina små näsljud och harkel under uppräkningen av lagen, så gick det väl skapligt.
Det diffade på ca 10 minuter då vi ignorerade att hålla tiden på målen. MEN VAFAN.
Vad mer begär dom av en trasig människa..

Nu ska jag tina upp och fortsätta se på förnedringsteve.



Kommentarer
Postat av: ed

marielle vore hemskt rasande fräsigt om du kunde publicera dina jobbtider. its for your own good ;)

2008-05-19 @ 10:14:16
Postat av: M

Va vad nu?!
Bara om det är något kul?
Egentligen är jag lite emot såntära, eftersom det gör att alla ser när jag jobbar alternativt inte jobbar. Vilket gör att de vet om min hemliga ledighet och kan därför planera events åt mig,dom gångerna jag vill ljuga och säga att jag jobbar. Jag är kluven.
vart vill du komma?

2008-05-21 @ 14:06:49
URL: http://maryon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!